piątek, 7 grudnia 2012

Mikołajkowy upominek i świąteczny look kominka

Witajcie. Zacznę od candy. Zamiast tradycyjnego losowania zaproponowałam, abyście napisały co zrobicie, jak wykorzystacie ten mały upominek... . Myślałam, że ułatwi mi to wybór..! Wręcz odwrotnie!! Najchętniej obdarowałabym każdą osobę z osobna i zobaczyła jak reniferki prezentują się na Waszych girlandach, wiankach, choinkach, świątecznych stołach, kominkach, prezentach dla bliskich, kuchniach, pokojach dzieci, sypialniach, na drzwiach i w oknach. Pomysły miałyście świetne! Już nawet objeździłam filie sklepów gdzie je kupiłam, aby wybrać więcej niż jedną osobę i guzik... wykupione.

Ale do rzeczy. Wybieram Matyldę  autorkę bloga  Moje Dolce Vita jak sama o sobie pisze- "Warszawianka z pochodzenia, żona Tomka z wyboru, optymistka z zamiłowania, bloggerka od niedawna i z impulsu." Jak się doczytałam i dopatrzyłam przyszła mama!! Podwójne gratulacje :)

Proszę o kontakt na edytka52@wp.pl lub Facebooku (Edyta Graw)

Matylda napisała...  

Pięć reniferków w świątecznym stało domku,
jeden w ciepłej kuchni, zawieszony na ogonku.
Drugi pilnuje kominka w salonie,
patrzy na choinkę i zęby szczerzy do niej,
bo między gałązkami, na górze choinki,
wisi trzeci renifer i stroi swe minki,
puszcza oko do czwartego, wiszącego w oknie,
który nie wiadomo czemu wierci się okropnie!
Czy to wiatr zimowy tak rusza zwierzakiem?
Nie, to piąty renifer wiszący nad krzakiem przed domem
do zabaw zaprasza i nadchodzące Święta tak wszystkim ogłasza!

Fajnie, prawda? :)

Z racji, że dziś Mikołajki i skarpeta zawieszona na kominku była w centrum uwagi czyt. tarmoszona, rozciągana, wyrywana sobie z rąk zrobiłam dla Was zdjęcia z kominkiem w roli głównej...










Pozdrawiam serdecznie!!!!
                                                   E.

40 komentarzy:

  1. Jak uroczo! Świątecznie i przytulnie!
    Świetny patent na "bezogniowy" kominek! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie :) czerwień i biel to zgrany duet świąteczny.........
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dl Matyldy:-) Strasznie mi się podoba Twój kominek:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale slicznie :)

    a wierszyk swietny :-) gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciężczyni. A Tobie moja droga powiem, że jestem ogromną fanka wystroju Twego domu. Zachwycam się za każdym razem. odwiedzam stale wiele z Was, patrzę co tam nowego... Ale u Ciebie podoba mi się chyba najbardziej. Skradlas moje serce :-) cudnie, pieknie, bosko... Patrzę i patrzę :-) pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dziwię się,że uległaś Matyldzie :) Cudowne dekoracje!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny wierszyk!!! zdecydowanie zasłużyła :)

    u Ciebie wspaniałe dekoracje :) brakuje juz tylko choinki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje:)
    Kominek prezentuje się przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudnie! Śliczny kominek i super przystrojony:)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje dla Matyldy.
    masz cudownie udekorowany dom. jest przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wierszyk uroczy ,gratuluję przyszłej mamusi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny wystrój!
    Za kazdym razem gdy oglądam zdjęcia zachwycam się tym kominkiem:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już nie wiem co mam tu pisać,bo ileż razy mam się powtarzać,że cudownie?
    No jest cudownie,pięknie,iście świątecznie i wciąż czuję niedosyt :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje!!! A u Ciebie pięknie i jak świątecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie prezentuje sie kominkowy kącik.
    A ja się nie wyrabiam i ciągle tkwię w zamówieniach
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomysł z "sztucznym" kominkiem jest wybitny ;o) Wygląda pięknie, jest przenośny i... wogóle ;o) Klima świateczny już u Ciebie zagościł na dobre...

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale cudnie ! "świąteczna" czerwień ma w sobie jednak dużo magii :D Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  18. o jak u Ciebie ślicznie! :))) bardzo podoba mi się ten wiszący wieniec ze świecami... zresztą wszystko idealnie pasuje do tego przedświątecznego klimatu:))))
    uściski

    OdpowiedzUsuń
  19. ALE NIESPODZIANKA!! Bardzo dziękuję Wam wszystkim za uznanie dla mojej radosnej twórczości ;-)) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  20. pieknie tam u ciebie :) przeklimatycznie i gratuluje osobie która wygrała upominek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny wierszyk - gratuluję! :)
    jak ładnie u Ciebie! u mnie też się zaczerwieniło :))
    Pozdrawiam z mroźnej Norwegii :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Matyldy wiersz podobny do 10 Murzynków Agaty Christie, ale tez fajny.papa

    OdpowiedzUsuń
  23. WIERSZ RZECZYWISCIE BOMBOWY,NAGRODA ZASLZONA W PELNI:) a dekoracje czerwone twoje przesliczne,pozdrawiam cieplo;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję nagrodzonej!
    A kominek super wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  25. MamusiaKubusia7 grudnia 2012 17:40

    Cuuuudne klimaty:)
    Jak zawsze zresztą
    Pozdrawiam przedświątecznie
    MamusiaKubusia

    OdpowiedzUsuń
  26. ślicznie czerwono u Ciebie. Kominek w nowej szatce wygląda imponująco :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie u Ciebie, dziękuję za zabawę z reniferkami :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kominek wygląda wspaniale...ale tego byłam pewna;D
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  29. piękny kominek, ja też chcę taki:
    może choinki brakuje?
    jeśli tak to zapraszam do mnie
    http://manufactureofimagination.blogspot.com/2012/12/choinkowe-candy-i-bonus-w-achica.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Ojej jak ładnie:-) Całkiem świątecznie u Ciebie!pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. dzięki Twoim postom przenoszę sie do innego świata. Twoje mieszkanie jest prześliczne. Te świateczne aranżacje są wspaniałe!
    a wiersz jaki został został napisany słusznie otrzymał pierwsze miejsce. jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję zwyciężczyni! Piękne dekoracje :D Aż chce się już zasiąść przy wigilijnym stole :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. MamusiaKubusia10 grudnia 2012 17:15

    Ooooo! widzę,że rudzielec z Pani, a ja głowę bym dała,że blondynka:)
    Pozdrawiam przedświatecznie
    MamusiaKubusia

    OdpowiedzUsuń
  34. Ηowdy vегу cool webѕitе!
    ! Man .. Excellent .. Wonderful .. I'll bookmark your site and take the feeds additionally? I am happy to search out numerous useful info here within the submit, we need work out more techniques on this regard, thank you for sharing. . . . . .

    Also visit my blog post - http://www.plakatkeng.com
    Here is my page : samsung galaxy note 2

    OdpowiedzUsuń
  35. No, no - pięknie!
    Jestem pod wrażeniem:))
    Chyba zostanę na dłużej...

    OdpowiedzUsuń
  36. ślicznie .. :))

    http://kronikamaniaczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń